Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

joi, 27 august 2015

"The trap" - in work

"Vezi, așa îmi închipui eu viața, ca o pânză de paianjen imensă, cenușie, lipicioasă, în care omul se zbate ca o muscă, undeva păzește carnivorul: păianjenul...” ― Cella Serghi, Pânza de păianjen

O carte care mi-a placut enorm .. extrem de bine adaptata si timpurilor noastre ..



Un sapun in lucru ce are ca ingredient de baza ceva ce am gasit intr-o carte veche , de fapt pot spune ca foarte, foarte , foarte veche  :)) , si anume ulei de masline extravirgin infuzat cu lapte de capra . Am reusit sa obtin acest ulei printr-un proces dificil si de durata dar ...gandindu-ma ca acest tip de ulei a fost folosit pentru a face pielea sanatoasa si stralucitoare din vremuri antice aproape .. a meritat efortul si asteptarea ;)


 

Ce mai contine si ..  ce a prins in panza :))  ..  vedem maine ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu