Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

marți, 8 septembrie 2015

Paintings in work ..

Ce inseamna pentru mine sapunul ? Tot. trairi .. emotii .. viata ..

De ce am incercat mereu sa depasesc barierele clasice ? De ce am trecut de la sapunul "normal" la sapunul nonconformist ? Pentru ca mereu am dorit sa arat ca in sapun orice este posibil .. ca nu exista limite ..ca limitele sunt doar cele pe care singuri ni le impunem .

Sunt intrebata din ce in ce mai des ce rost are sa le fac atat de estetice ?  ..  sincer .. nu conteaza :)) .. pentru mine nu exista "un rost" .. exista pasiune .. exista provocari .. exista cercetare ..

Cu ultimele sapunuri mi-am demonstrat .. MIE .. ca , daca doresti cu adevarat ceva , poti ..

Dupa Picasso .. am lucrat trei tablouri in sapun dupa Tonitza, Luchian si Grigorescu pe care o sa le vedeti maine .. azi vedeti cateva bucatele din " Cap de fetita " de Nicolae Tonitza





 ...  maine va arat restul ;)

  Păstrându-ţi unicitatea, vei crea în jurul tău o lume mai bună, inaccesibilă celor care au capitulat, renunţând la identitatea lor în schimbul falsei garanţii a unei siguranţe înşelătoare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu