Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

luni, 8 octombrie 2012

De ce sapun?



 De ce sapun natural ma intreba o prietena acum cateva zile. De ce- cand pe piata exista o atat de mare varietate de la frme cu renume. Cu renume, i-am raspuns ,dar te ai uitat pe eticheta vreodata? Chiar si la cel mai cu renume si considerat cel mai bun la ora actuala (nu dau nume dar stiti voi!!) si care ar trebui sa aiba un PH foarte bland!
 Poate nu acordam importanta unui lucru atat de banal, nu? Ce e atat de important la un sapun - te speli si gata. Foarte gresit! Ar trebui sa realizam ca ce punem pe piele, toate substantele nocive pe care le contin acele sapunuri, ne intra si IN piele. De aici tot felul de eczeme, iritatii, boli...

 Cand m-am hotarat sa mi fac propriile sapunuri nu m-am gandit ca voi ajunge sa dau la vecini, la prieteni , sa fiu nevoita sa fac din ce in ce mai multe....

  Tot ceea ce folosesc la fabricarea lor este de origine vegetala si certificata bio. Urmarile se vad in primul rand pe pielea mea care, de cand le folosesc, este curata si hranita, cat si la cunoscuti.

  Voi posta pe acest blog fotografii cu procesul de realizare de la materia prima la produsul finit.

   Si daca v-am facut cat de cat curiosi puteti sa-mi vizitati si site-ul www.sapundininima.ucoz.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu