Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

duminică, 25 noiembrie 2012

SAPUN REVIGORANT

   Aveam chef de un sapun care sa mi provoace o senzatie "fresh" dupa spalare. Un sapun de la  care sa ma simt revigorata dupa o zi obositoare. Si asta a iesit...


 Am folosit ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, ulei de ricin, unt de cacao, unt de shea, unt de aloe vera, praf de spirulina, uleiuri esentiale.


 Untul de aloe conține toate proprietățile cheie ale Aloe Vera respectiv proprietățile de rehidratare rapida  si cele anti-inflamatorii dar mai ales contine lignina care are capacitatea de a atrage alte ingrediente din alte uleiuri folosite asupra pielii. Este untul perfect pentru a fi combinat cu uleiurile esentiale evidentiindu-le proprietatile.






 Am folosit un amestec de uleiuri esentiale energizante si cu efect impotriva retentiei de apa:
    = ulei esential de menta, de rozmarin, de lamaie,  de piper negru si de neroli.

Nu stiu daca v-am zis dar eu nu folosesc DECAT uleiuri esentiale in sapunuri. In afara de acestea exista si uleiurile mirositoare dar atunci ..... unde ar mai fi naturalul?  Cand folosesti un ulei esential il folosesti si pentru miros dar mai ales pentru calitatile pe care le imprima sapunului ( si sunt muuulte ).






 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu