Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

miercuri, 6 mai 2015

Vintage rum aftershave

  Am crescut cu bunicul meu , fost marinar, mirosind a ..  a ceva ce , cand eram mica , mi se parea cel mai puternic ,.. cel mai barbatesc miros :))  El il cumparase prima data dintr-un port din India .. de la un comerciant care i-a spus si reteta . A pastrat-o . A facut-o multi ani ..si cu un efect remarcabil asupra pielii care nu suferea deloc dupa barbierit si ramanea sanatoasa , fina si cu un miros ..hmmm ..




Practic istoria acestui aftershave incepe in secolul 16 in Indiile de Vest , acolo unde marinarii au observat ca amestecul de rom cu frunze de dafin inlatura mirosul neplacut de pe piele care le ramanea dupa luni de stat pe mare.  Despre dafin v-am tot spus in postari ..este un dezinfectant si cicatrizant de exceptie ;)

Ce am folosit pentru realizarea lui (respectand INTOCMAI) reteta bunicului meu ?

Rom pur .. rom bio ..pe care l-am procurat cu mare dificultate :))  pentru ca piata abunda din pacate de falsuri ..
Frunze de dafin uscate
Boabe de ienibahar
Scortisoara ..
Merisoare uscate ..
Boabe de piper negru
Cuisoare
O portocala
si inca doua condimente ..secrete ;) :))

Toate condimentele se pun in rom ..binenteles acesta sa fie intr-o sticla inchisa la culoare ..si se depoziteaza la rece timp de o luna ...sau chiar doua (iese si mai apetisant :)) )






...  rezultatul ? ..  cel mai sanatos aftershave :))) ..cu un miros care iti incanta simturile ;) ..cu siguranta :))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu