Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

duminică, 3 mai 2015

Vintage soap - Sweet orange


   Portocala ..  am vorbit destul de mult despre ea in postarile mele . Este un fruct care imbunatateste textura pielii , continutul sau (vitamina C si acid citric)  restabileste nivelul de colagen lucru important pentru ca mentine fermitatea pielii si previne imbatranirea  acesteia . Acidul citric reduce ridurile, catifeleaza pielea (in prima faza exfoliaza eliminand celulele moarte apoi curata porii)



  Dupa cum ii spune si numele :))  am vrut un sapun "dulce" .. pentru tenurile sensibile .. si am folosit ca baza "laptele" de ovaz . Va arat pe scurt cum am procedat .. reteta completa o veti gasi in grupul de pe Google+





  Am pus la inmuiat o cana de fulgi de ovaz bio in putina apa fiarta si racita (cat sa-i acopere)

Dupa ce s-au inmuiat am adaugat zeama de la doua portocale ..  dulci si fara samburi :)))  asa le caut .. sunt cele mai bune ;)





  Si o cana de lapte de capra proaspat. In mod normal, daca vreti sa il beti :))  ..ajunge zeama de la portocale ..eventual adaugati putina scortisoara si veti obtine o bautura gustoasa si super sanatoasa. Dar cum eu fac sapun :)))  am adaugat si minunatul lapte de capra




Am pus totul in blender si ce a rezultat reprezinta baza sapunului ..pe care o voi folosi pentru a dizolva soda .






Mare atentie cand dizolvati soda !!!  Ganditi-va ca aveti si lapte si acidul de la portocale deci reactia va fi una puternica !!





  Am mai folosit faina de ovaz ..pe care mi-o fac singura



Superbul ulei infuzat la rece (aproape doua luni ) cu portocale ..  are un miros fantastic :))  ..si un gust la fel de bun ;)


 Si alte ingrediente (despre care voi scrie in Google+ ) care m-au ajutat sa fac acest ..rustic .. sapun






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu