Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

joi, 4 aprilie 2013

Double chocolate (continuare)

 Problema cea mai mare pe care o am este ca nu pot sa fac doua sapunuri la fel! Si nu ma refer la compozitie ci la aspect. Fiecare stare a mea se reflecta in ele! Unul dintre cele mai bine vandute sapunuri ale mele este acesta. Si pentru ca am fost solicitata sa-l repet - am incercat dar.... nu pot!! Mereu imi apare ceva in minte si vin cu ceva nou....O sa observati diferenta dintre cel prezentat in filmulet (care a fost primul) si cel din poze care este cel nou!
   Chiar am avut emotii cand cineva mi-a comandat trei tortulete si am rasuflat usurata ca a lasat la latitudinea mea aspectul lor.....

   De ce a fost Double chocolate asa de bine primit? Nu stiu.... poate datorita compozitiei care include in afara de ciocolata si niste esentiale care nu prea sunt folosite in sapunurile de la noi. Sau poate datorita aspectului....





   Contine ulei de moringa, ulei de argan, ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, unt de cacao, unt de shea, extract CO2 de vanilie, ulei esential de amyris, ulei esential de benzoina  , absolut de labdanum . masa de cacao brut, masa de ciocolata alba si neagra bio.

   Uleiul de moringa este un ulei  care atenueaza ridurile, previne lasarea muschilor faciali, mentine tineretea tenului, elimina oboseala pielii, ajuta la eliminarea punctelor negre si a petelor, strange porii.
  




  Extractul CO2 de vanilie este relaxant, antiseptic si afrodisiac.

   Uleiul esential de Amyris este relaxant, calmant, antiinflamator, incetineste procesul de imbatranire a pielii si o regenereaza.

   Uleiul esential de benzoina se extrage din scoarta unui copac din Sumatra, copac ce trebuie sa aiba minim 7 ani si in care se face o incizie, se asteapta 3 luni dupa care se recolteaza seva scursa. Are o aroma dulce,cu accent de miere si caramel si are efect antiseptic.

    Absolut de labdanum este antimicrobian, antiseptic, indicat pentru tenul matur.









 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu