Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

luni, 8 aprilie 2013

Tree roses - continuare

 Inainte de a incepe sa vorbesc despre acest sapun o sa raspund la o intrebare care imi este adresata din ce in ce mai des (de fapt fooaarte des) - de unde nebunia asta a mea cu sapunul?
  Trebuie sa recunosc ca am crescut langa bunica mea care a facut sapun toata viata (chiar daca era in forma clasica, rudimentara era foarte, foarte sanatos) Dar 'nebunia' mea a inceput de fapt din necesitate. In urma unui atac cerebral nu am mai putut folosi mana dreapta medicii decretand handicap permanent Pentru ca nu am vrut sa cred  am cautat metode de revenire. Am reusit sa gasesc un tanar din Australia care patise asa ceva si care mi-a spus ca el si-a pus ambitia sa brodeze. Mi se parea ceva pueril dar, cu timpul, am realizat ca,brodand ,el practic isi invata mana sa lucreze.De fapt o invata asa cum invata un copil sa mearga - de la zero. Asa ca am brodat, am cusut, am facut quilling(din hartie) orice era meticulos si necesita concentrare maxima. Alaturi de toate astea  (care la inceput aratau penibil - mi-au trebuit 3 luni sa ajung sa tin un ac in mana!) gasisem o reteta de sapun care ajuta la circulatie si cu care trebuia sa ma spal. Si asa... a inceput marea 'nebunie'.. Dupa un an si jumatate sfidam acel 'handicap permanent' folosind mana in mod normal.
   Si asa a ajuns din necesitate o foarte, foarte,mare pasiune si  placere!
Ulei de cocos, unt de shea, unt de cacao, ulei de avocado, ulei de masline extravirgin, unt de migdale, extract CO2 de rodie, pudra de zmeura, argila rosie, argila alba, argila gri, masa de cacao brut, ulei esential de ghimbir, ulei esential de trandafir, ulei esential de ylang-ylang, ulei esential de patchouli.






  Acum sper ca intelegeti si de ce folosesc numai culori naturale si numai uleiuri esentiale. Pentru ca sapunurile pe care le fac le folosesc in primul rand eu si apoi familia mea. Si nu as pune pe piele sub nici o forma la ora actuala ceva ne - natural!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu