Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

sâmbătă, 13 aprilie 2013

Lemon, lavender&white chocolate - Continuare

  Cand fac 'torturi' de sapun crearea lor imi ia in jur de trei-patru zile in functie de complexitate. Nu este ca atunci cand faci o prajitura si iti ia numai cateva ore. La ;prajiturile' sapun sunt cam trei etape ce trebuie respectate cu pauza de o zi, minim12 ore intre ele! Din acest motiv nu am postat pana acum nici un filmulet cu procesul crearii unui 'tort' sapun  Dar ....o s-o fac odata si-odata... ca  prea mi-a fost solicitat acest lucru!!!!!
   Imi trebuie curaj pentru ca, asa cum am mai spus, nu-mi place nici sa filmez nici sa fac poze.
   Lemon, lavender&white chocolate este unul din cele trei torturi comandate de care va spuneam in alta postare. Am avut noroc ca le vrea taiate deja asa ca le pot vedea si interiorul.
   Ulei de argan, ulei de macadamia, ulei de masline extravirgin, ulei de cocos,ulei de ricin, unt de cacao,unt de shea, argila violet si gri, extract CO2 de  rodie, ulei esential de lamaie, levantica,lemon grass si salvie.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu