Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

miercuri, 5 iunie 2013

Carrots & Chamomile - Morcovi si musetel

 


Pentru ca am cules atat moecovi cat si musetel m-am gandit le folosesc  pentru realizarea unui sapun.



Ce efecte au morcovii asupra tenului? Enorm de multe:
- Bogati in potasiu previn uscarea pielii
= Ajută la reducerea petelor și cicatricilor
- Mențin pielea bine hidratata ,neteda, moale si supla
- Previn acneea
- Au proprietăți anti-inflamatorii, și ajută la revitalizarea pielii
- Contin vitamina A necesara pentru cresterea tesutului
= Antioxidantii din ei previn probleme ale pielii cum ar fi eczeme, dermatite, riduri și chiar erupții
- Carotenoizi si antioxidantii continuti  cresc imunitatea pielii împotriva soarelui și ajuta la vindecarea arsurilor solare
- Vitamina C ajută la producerea de colagen, care imbunatateste elasticitatea pielii si previne aparitia ridurilor


Ce efecte are musetelul asupra tenului? 
- Musetelul are capabilități antiseptice și anti-inflamatorii. Proprietățile de vindecare provin de la florile sale care conțin uleiuri esențiale ce sunt benefice pentru piele
- Flavonoidele continute  protejează împotriva radicalilor liberi

- Are efect liniștitor asupra eruptiilor cutanate, inclusiv eczeme și acnee. 
- Poate ajuta in arsuri minore și arsuri solare
-.Poate accelera  vindecarea și prevenirea infecției bacteriene.

Doua plante ce sunt atat de bune, atat de usor de gasit la noi si totusi  folosite nu asa cum trebuie!!! 

Intotdeauna cand m-am gandit la un sapun cu morcovi l-am vazut rotund in mintea mea!!!1 Asa ca... l-am facut rotund.

  Am vrut un sapun cremos asa ca am folosit si lapte de bivolita in loc de apa in care am dizolvat soda:



Am amestecat uleiurile: canepa, macadamia, masline, cocos si ricin:



 In amestecul cu soda (RECE) am introdus morcovi facuti piure (deci intregi, nu numai sucul!!!!)



Am amestecat cu uleiurile si am impartit in 3 compozitia:



In prima am adaugat ulei de morcovi si extract CO2 de galbenele


In celelalte am adaugat ulei de musetel si extract CO2 de musetel (intr-una mai putin pentru a diferentia culorile) 


Turnat in forma, imaginatie si ..........asta a iesit. Mentionez ca l-am vrut fara esentiale si miroase superb!!












 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu