Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Hastily - In graba

  Urasc lucrurile facute in graba  .... si-asa timpul alocat 'modelarii' sapunului este foooarte redus !!!!

Doua ore am avut la dspozitie ieri sa ma 'montez' .... sa ma gandesc ... si sa fac .. o comanda speciala... Doua ore ...si trebuie sa recunosc ca in primele minute am fost blocata ..nu-mi venea nici o idee ...nici un model.  Si trebuia sa-l fac ...sa apuce sa se usuce cat de cat pana azi dimineata ... cand urma sa plece  .... departe tare ...undeva in Danemarca..
 Si l-am facut ... am apucat sa-i fac cateva poze  ... nu am apucat in schimb sa-i dau nici un nume.....









Si....pana la urma ...nu a iesit asa rau avand in vedere timpul alocat ...nu ????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu