Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

vineri, 11 ianuarie 2013

Purple dream (continuare)

  Banuiesc ca fiecare sapunar are o reteta favorita, un sapun care ii place in mod expres.

Acesta este sapunul meu preferat!



  Si asta se datoreaza continutului sau: unt de cacao, unt de shea, unt de migdale, ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, lapte de bivolita, argila, pudra de zmeura, ulei esential de pin negru, salvie, ceai verde  si lemongrass.






    Imi plac foarte mult consistentele moi, hranitoare.

  Am folosit la acest sapun lapte de bivolita ( desi  e foarte greu de gasit in zona mea am reusit!!!).
Laptele de bivolita, contrar ideilor preconcepute, este laptele cu cel mai scazut colesterol! Nu va vine sa credeti, nu? Contine mai multa vitamina C chiar si decat laptele de capra. 
  In anumite zone ale lumii (chiar si la noi in Ardeal) este folosit, proaspat, in diferite probleme ale pielii: iritatii, psoriazis...





  Mai am un motiv sa mi placa acest sapun. Am reusit folosind numai pudra de zmeura si argile sa realizez acest mov delicat. Si credeti ma ca nu e usor.

   Am preferat sa compensez consistenta lui moale, fina, cu un amestec puternic de esentiale: pin negru, salvie, ceai verde si lemongrass.

   Si mai am un secret: ca baza, in afara de lapte, am folosit apa de trandafiri.

   A rezultat astfel un sapun cremos, delicat, plin de proteine si vitamine.


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu