Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

vineri, 18 ianuarie 2013

Sapun din inima 2

   Am fost intrebata de curand de ce ' din inima'?  Pai cum altfel???? Pentru mine a face sapun nu inseamna numai sa amestec niste uleiuri sau unturi si gata!!! A face sapun inseamna in primul rand multa, foarte multa practica si la fel de multa documentare. Si extraordinar de multa pasiune!!!  Multa lume ma intreaba si de ce nu fac sapunurile simple. Pentru ca nu pot! Eu nu pot sa vad in sapun o bucata simpla,insipida. Incerc sa mi dau frau liber imaginatiei (care este maaaare) pe cat pot. Nu mi permit foarte multe si din cauza culorilor ce sunt limitate. Este foarte greu (si am mai spus asta) sa creezi anumite culori numai din argile si prafuri si macerate din plante.La fel de greu este sa modelezi manual sapunul (fara matrite). Si cu mirosurile este dificil pentru ca nu toate uleiurile esentiale sunt compatibile. Si apropo de esentiale , am primit o gramada de oferte de tot felul de aromate - nu ma intereseaza. Dupa cum am mai spus uleiurile esentiale se folosesc in primul rand pentru calitatile lor pe care le imprima sapunurilor.

   Si pentru ca sper ca m-am facut inteleasa sa va prezint 'Sapun din inima'





  Ulei de argan bio, ulei de cocos extravirgin, unt de shea, unt de cacao, unt de migdale, ulei de ricin, argila rosie, apa de trandafiri, pudra de zmeura, uleiuri esentiale de grapefruit, rozmarin, fenicul  si neroli.







 Nu va voi spune despre acest sapun decat ca este o incantare pentru piele!!!




  Sapun din inima!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu