Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

luni, 2 februarie 2015

My sea


  In general , cand lucrezi cu sapunul, esti tentat sa apuci pe unul dintre cele doua drumuri care ti se ofera: reteta sau aspect . Am observat asta clar. Unii realizeaza sapunuri cu retete super bune dar mentin aspectul simplu .. altii creeaza un aspect deosebit in detrimentul retetei (incepand sa foloseasca ingrediente care nu mai au nici o legatura cu naturalul : coloranti..parfumuri ..etc )

  Ce se intampla cand le vrei pe amandoua ? Vrei si reteta ..  unica daca se poate ..  dar vrei si aspect ?
Se intampla .. multa munca :)))  se intampla sa fii atat de fericita ca ai reusit sa realizezi ceva ..mai altfel :)) .. se intampla sa fii dezamagita cand cineva iti priveste numai aspectul sapunului ignorand beneficiile lui sau, din contra, iti admira calitatile dar se mira de ce te chinui sa ii dai forme :)) ..

Mai presus de toate ..  se intampla sa fii mandra de ceea ce ai reusit sa faci ;)

 " My sea " ..  este un sapun tribut ..un tribut adus marii mele :)))  Marea Neagra..  careia ii sunt datoare sufleteste pentru realizarile de pana acum.

 
 Este o reusita ..  este mai mult decat altceva ..  nu am folosit decat marea : apa de mare , algele, scoicile , nisipul .. si un singur ulei de masline extravirgin . Nici o alta pudra..extract..etc.. NIMIC .. doar ea ..marea



  Puteam sa il colorez ..sa ii dau n aspecte .. dar am vrut din doua motive sa ii pastrez aerul natural .. primul reprezinta marea .. al doilea va fi prezent intr-o carte pentru care am fost selectata , la nivel mondial, alaturi de inca 26 de sapunari profesionisti ..si trebuie sa respect conditiile impuse: natural, bio si mai ales culorile realizate numai din ingrediente ..




  Daca ma intrebati ce ma multumeste la el reteta sau aspectul va pot raspunde clar de data asta : amandoua :)))  Reteta este UNICA iar aspectul este atat de greu de realizat !!! nu numai datorita compozitiei cat dimensiunilor reduse :)))

     Asa am reusit eu s-o transpun in sapun folosind NUMAI ceea ce mi-a oferit ea ..  marea mea ..

Jacques Yves Cousteau spunea ceva ce eu simt de o viata ..  " Marea, odata ce si-a aruncat vraja, te tine prins in mrejele ei pentru totdeauna" ..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu