Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

joi, 29 ianuarie 2015

Working..

  Stiti cum se spune : cizmarii nu au timp sa-si repare incaltamintea, croitorii sa-si coasa hainele ..si sapunarii sa-si faca sapun pentru ei :))  Cam asa ceva ..Ei uite ca desi am atatea de facut pe langa ..pana se usuca alte sapunuri sa le pot fotografia ..pana sunt gata plantele si pot sa prezint si ultimul pas din colorarea naturala a sapunului .mi-am facut timp si pentru sufletelul meu si mi-am facut sapunul preferat :)
   Pentru ca am o piele care cere multe unturi :)))  si cere si anumite uleiuri sapunul facut pentru mine este un sapun gras ..

Si daca tot mi-am rupt din timp am zis sa ma si "joc" putin cu doi-trei trandafirasi ..asa ..rapid :))




   Nu este terminat ...este "cald" inca ..dar miroase demential :)))  ..  am folosit ulei absolut de trandafir de Damasc, ulei absolut de lotus alb si ulei absolut de violete ..

Mai am de lucru la el dar am zs sa vedeti si etapele intermediare ..putin asa :))



  Si ..  mi-am filmat si mainile facand sapunelul :) ..asa ca maine ..aici ..o sa vedeti (in sfarsit) cum le fac :))  Si tot maine sper sa reusesc sa va arat inca doua sapunuri ..mai altfel ..

  De ce imi plac atat de mult florile in sapun ? Nu stiu :)  Poate pentru ca , asa cum spunea Mary Howitt , " Cel mai fericit este acela care are puterea de a aduna intelepciune de la o floare"


     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu