Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

joi, 22 ianuarie 2015

A different soap with snails

...  imi place sa raspund provocarilor  ..de orice fel :)


Da ..  dar prima data cand mi s-a spus "Vreau un sapun care sa aiba compozitia celui pe care il faci tu cu melci si scoici dar sa fie cu flori " ..am ezitat . Ca sa fiu sincera am refuzat de fapt :))

Imposibil  ...asa gandeam ..imposibil pentru ca este o compozitie total diferita de a celorlalte sapunuri ...una cu care nu credeam ca o sa pot lucra ..


Am facut-o pana la urma :)) ..cu greu ..stricand destula pana sa ajung sa termin ...dar am facut-o !!!!

Adica am reusit ce nu a facut nimeni pana acum :))))  floricele ce contin  melci si scoici :)))

Nu va vorbesc acum despre compozitie ..o s-o fac intr-o postare viitoare ..sunt multe de spus si vreau sa le explic cum trebuie ..Pana atunci ..asta a iesit :




2 comentarii: