Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

miercuri, 14 ianuarie 2015

Making natural colors using pollen and plants - Second step



  Deci ..  am facut rost de plante si polen ..  ce facem mai departe ? Avem nevoie de uleiuri .. pentru a putea trece la infuzarea la rece.
 
  Ce este infuzarea la rece ? Plantele uscate sau proaspete (uscate in cazul nostru) se pun in recipiente de STICLA .. peste ele se toarna uleiul .. se acopera si se depoziteaza la intuneric si racoare pentru o perioada cuprinsa intre 4 si 6 saptamani.

  In perioada asta se amesteca cu o lopatica de lemn sau de sticla (atentie: NICIODATA cu metal) o data - sau de doua ori pe zi pentru omogenizare.

 Orice ulei presat la rece poate fi folosit pentru infuzare .  Sa vedem ce am folosit eu si cum ..:


   Polenul l-am pus in ulei de rosa mosqueta :

 


Radacina de Lemn dulce (glycyrrhiza glabra) Radacina de Tataneasa (symphytum officinale)  si Flori de Menta indiana  ( monarda didyma)   le-am pus in ulei de macadamia



Radacina de Osul iepurelui ( ononis spinosa)  Sunatoare (hypericum perforatum) Flori de Rodiu (punica granatum) Flori de Margarete (leucanthemum vulgare)  le-am pus in ulei de migdale dulci.



     ...   la intuneric  ..racoare ..  si rabdare :))  ..

   Maine vedem ce facem mai departe ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu