Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

luni, 23 februarie 2015

Vintage - Always : soap, cream soap and cream scrub

Imi plac retetele vechi ..au asa un farmec specific :))  Frumos este sa le respecti exact ingredientele ..chiar daca le schimbi aspectul .

  Pentru ca am facut sapunul cu vin de salcam (respectand reteta de la bunica mea ..reteta pe care am scris-o in Google+ ) ..  si pentru ca dupa ce m-am "jucat" putin cu el si l-am decupat ..modelat .etc.. au ramas bucatele ..nu puteam sa le irosesc. Asa ca am facut un sapun crema (si o sa arat tot in Google+ cum ) ..facand sapunul crema am zis de ce nu si un scrub pe masura :))






  Una dintre cele mai mari prostii pe care le-am auzit spunandu-se despre sapunurile naturale este ca nu fac spuma. Binenteles ca fac :))  Nu vor face niciodata la fel de multa ca cele din comert dar fac cu siguranta :))

    Sapunurile crema sunt printre preferatele mele datorita continutului (si o sa revin cu o postare dedicata lor) ..


Pentru scrub m vrut tot ingrediente clasice ...  zahar brut ..  portocale ..cafea  ..  uleiuri esentiale ..putina argila ..  ingrediente care in combinatie cu sapunul crema iti lasa o piele curata, fina si .. de ce nu .. apetisanta :))




:))  Dupa ce l-am ambalat si am inceput sa ii fac model ..am zis ..  gata ..pana aici :)) ..daca si scrubului incep sa ii gasesc forme e grav :))


/// si pentru ca mi-au mai ramas niste bucatele ..m-am amuzat putin :))


  Always ...  gama completa o voi prezenta intr-o postare viitoare ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu