Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

duminică, 3 martie 2013

Little jar with miracle - borcanelul cu miracol

 Cand am 'testat' prima data un unguent pentru maini aveam cinci ani, ma lovisem si aveam o zgarietura tare urata, si  bunica mea a folosit ceva facut de ea. Pe vremea aceea nu erau 'curentele vegan' de acum asa ca in compozitie era si untura pe langa plante. Era ceva minunat care te vindeca in cateva ore. Am incercat, in memoria ei, sa creez acel unguent folosind in loc de untura untul de shea dar pastrand plantele. Am venit si cu imbunatatiri si am reusit un unguent ce vindeca arsuri, zgarieturi, care are grija de mainile crapate, de buze, de coate, de toate locurile aspre de pe piele, are efect extraordinar asupra zonelor afectate de dermatite si psoriazis .

Sunteti pregatiti sa-i aflati compozitia? Sa incep:


- Unt de shea, ceara de albine bio, miere de albine bio, ulei de migdale, ulei de dafin, ulei de musetel, ulei de macadamia, ulei de chimen negru, ulei de neem, ulei de primula, ulei de masline infuzat cu muguri de brad.






Continuam:

- Extract de zmeura, de ceai verde, de rozmarin, de galbenele







Si trecem la plante:

- Pudra de tataneasa, de sunatoare, de musetel, de sanziene, de galbenele, de echinaceea ,de aloe vera si de inca doua plante care.... sunt secret (chiar vreti sa aflati tot?)


 Bunica mea avea un cult a tot ceea ce insemna natura, viata. Bunicul meu (care mai traieste si are 95 de ani) era un gradinar desavarsit. De la amandoi am luat dragostea si respectul pentru tot ce ne inconjoara. Iubesc plantele, animalele si..... oamenii.





  Daca vreti sa aflati calitatile uleiurilor, extractelor si plantelor folosite va puteti uita pe celelalte postari ale mele si le veti gasi.

  Unguentul facut de mine nu are o culoare extraordinara, nu are miros extraordinar (nu am folosit nici un esential, nimic, am lasat sa vorbeasca uleiurile si plantele) dar,pentru mine, este......un mic miracol.

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu