Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

vineri, 1 martie 2013

My gardener soap - continuare

 Sapunul gradinarului. Cand am auzit prima data despre acest gen de sapun nu intelegeam de ce gradinar? De fapt numele sau are doua intelesuri : unul se refera la faptul ca, lucrand in gradina cu pamantul, gradinarii sunt mai tot timpul cu mainile murdare (vezi eu) si al doilea la faptul ca , pentru curatare, in compozitia sa sunt folosite plante.




 Spre deosebire de alte retete in care uleiul de cocos variaza intre 10-20% la acest sapun el este in proportie de 35% datorita calitatilor sale de curatare.
 Am folosit la el si unt de cacao si de shea pentru ca am vrut sa si hranim pielea.
 Am folosit extract CO2 de galbenele si ulei de masline extravirgin infuzat cu tataneasa, sunatoare si urzici pentru ca trebuie sa si vindecam pielea, nu?




  Am folosit seminte de mac bio, fulgi de ovaz, frunze de dafin si seminte de kiwi pentru ca am vrut o curatare foarte profunda!
   Ca uleiuri esentiale am vrut miros puternic si dezinfectare asa ca am preferat rozmarin, levantica, brad si ceai verde.
    Culorile le-am realizat cu argila verde si pudra de spirulina, cu pudra de urucum, argila galbena, argila gri si pudra de indigo.





 Un sapun pentru maini murdare, uscate, crapate......maini muncite!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu