Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

marți, 5 martie 2013

Strong legs - picioare puternice (continuare)

 Dupa ce am stat o zi intreaga in picioare facand una,alta  seara ne simtim picioarele grele, de multe ori parca iau foc.(urat sentiment!!!).
 Ei bine acest sapun inlatura exact acele senzatii si, in  plus, hraneste pielea.(Se stie ca pielea picioarelor este predispusa la uscare)
 Avand cristale de mentol ne creeaza si o senzatie de racorire.....







 Ce sunt cristalele de mentol? Ulei esential de Mentha Arvensis racit foarte lent pana se formeaza cristale.
 Au efect  racoritor, decongestionant, combat senzatia de picioare obosite, mirosurile neplacute, senzatia de mancarime

Am folosit  ulei de masline extravirgin,unt de shea,unt de cacao, ulei de macadamia, ulei de samburi de caise, extract de vita rosie, extract de iedera, cristale de mentol, pudra de spirulina,de echinaceea, de menta, de ginkgo biloba, de eucalipt,de catina, masa de cacao brut,seminte de kiwi ulei esential de eucalipt, ghimbir si patchouli.

Am folosit cele doua extracte de vita rosie si iedera pentru ca, asa cum am mai zis si in alte postari, sunt renumite pentru stimularea circulatiei sangelui.

Am folosit unturi si uleiuri care hranesc pielea si pudre din plante care o protejeaza.
Uleiurile esentiale folosite au ca efect atat dezinfectarea pielii cat si reglarea circulatiei.

Semintele de kiwi le-am folosit pentru un peeling mecanic usor.






 Si ,dupa o zi in care simteam ca am plumb in picioare, e momentul sa ma relaxez....
( O sa va mai stresez si cu crema pentru picioare dar....va mai las sa respirati...)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu