Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

joi, 7 martie 2013

Women's pleasure (continuare)

Dupa cum am spus, fiind un sapun pentru fata, am imbinat in el calitatile uleiurilor si unturilor de top. Un adevarat regal!
 Ulei de argan, ulei de avocado, ulei de macadamia, ulei de samburi de caise, ulei de arahide, ulei de rosa mosqueta, ulei de chimen, ulei de cocos, ulei de ricin,ulei de masline extravirgin, unt de shea, unt de cacao, unt de kokum.
 Unt de Kokum (Garcinia indica) ajuta la regenerarea celulelor pielii. Acesta are capacitatea de a înmuia și a calma pielea uscata, iritata sau arsa, ajută la prevenirea pielii uscate, reduce liniile fine si ridurile fiind cea mai bună opțiune pentru pielea sensibila.




 

  Am folosit apa de trandafir de Damasc ca baza.

  Am vrut ca, atunci cand ne spalam noi , femeile, cu acest sapun sa reusim sa hidratam, sa hranim tenul, sa reducem ridurile, sa stimulam circulatia, sa reparam tenul.

   M-au ajutat si cele trei extracte: de zmeura, de trandafir salbatic si de morcovi.






   Pentru ca este un sapun dedicat femeii am vrut un miros dulce pe care l-am obtinut cu ulei esential de caprifoi, gardenia, palmarosa, neroli,trandafir,levantica si un strop de vetiver, bergamota si scortisoara.


   Din suflet doresc tuturor femeilor sa fie fericite, iubite si le spun 'La Multi Ani!'




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu