Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

joi, 9 mai 2013

Bananas,goji & oat flour -Banane, goji si ovaz faina

 Despre goji in sapun am vorbit si in alta postare. Pe scurt - goji conține acizi grași, care pot stimula productia de colagen si retin umezeala rezultand o piele mai tanara. Este bun pentru o serie de afectiuni ale pielii, inclusiv alergii, erupții cutanate și psoriazis.









  Desi vedem in banane doar un aliment acestea  au multe substanțe nutritive care sunt esențiale pentru piele. Ele conțin cantități semnificative de vitamina C, care joacă un rol vital în menținerea integrității pielii. Colagenul este un tip de proteina care se gaseste in pielea noastra. Este esențial pentru rezistența și elasticitatea pielii. Vitamina C este necesara pentru producerea de colagen de către organism. În plus, vitamina C este un antioxidant puternic care protejeaza organismul de daunele cauzate de radicalii liberi. In acelasi timp este nevoie de hidratare pentru piele iar banana are aproximativ 75 la suta apa prevenind  uscarea și descuamarea. 
Bananele sunt bune surse de vitamina B6 care este esentiala pentru o piele sanatoasa. 
Cantități mari de mangan se găsesc în banane. Manganul este un antioxidant care protejeaza pielea.









  Si despre ovaz am mai vorbit. Pe scurt erupții cutanate, dermatite, mușcături de insecte, eczeme, mâncărimi incomode și chiar roșeață sunt doar cateva din beneficiile aduse de el. In plus este un agent exfoliant excelent care indeparteaza celulele moarte ale pielii.Eu am folosit faina de ovaz pentru ca am vrut emoliere.

  Culorile sapunului sunt culorile naturale date de ingrediente. Desi nu am folosit nici un ulei esential sapunul miroase a (ce credeti?) A prajitura!!!!! Acesta chiar miroase a chec....?????
  Este unul din cele mai cremoase sapunuri facute de mine si il recomand tenurilor uscate, sensibile.





  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu