Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

joi, 30 mai 2013

Salcam - Sapun cu iaurt de capra, macerat de salcam si miere

Cand folosesc lapte sau iaurt in sapun impart compozitia in doua. Spre exemplu: daca folosesc 500 grame 250 grame amestec cu apa sau cu maceratul pe care il folosesc odata cu soda - restul de 250 grame amestec cu uleiurile inainte de 'trace'. Am observat ca, folosit asa, laptele sau iaurtul fac sapunul mult mai cremos!!!!
Ce face iaurtul pentru ten?
 Adăugându-l la sapun va ajuta sa păstraţi strălucirea pielii şi sa o hrăniti. Iaurtul are proprietăţi antibacteriene şi un conţinut ridicat de grăsimi care ajuta la pastrarea pielii netedă si tanara. Continutul sau de acid lactic realizeaza o exfoliere foarte fina a celulelor moarte.
Ce face salcamul pentru piele?
  Salcamul este un puternic antioxidant, favorizeaza regenerarea celulara, calmeaza pielea.
Cum am procedat:
  Am pregatit apa cu gheata unde voi realiza amestecul de soda:


  Am strecurat maceratul de salcam.


Am adaugat iaurtul (foarte rece)


Am amestecat foarte bine si apoi am adaugat soda (treptat, foarte incet, cu ATENTIE)


 Dupa care ...........am fugit din cauza reactiei!!!! Glumesc!! Oricum aveti MARE grija pentru ca iaurtul REACTIONEAZA PUTERNIC cu soda. Am amestecat pana s-a topit foarte bine soda. Vedeti ce culoare frumoasa si-a luat?




 Lasam la racit soda si amestecam uleiurile si unturile.


 Cand ambele amestecuri (uleiuri si soda) au aceeasi temperatura (eu lucrez la 40 grade Celsius) le combinam


 Amestecam si adaugam cealalta jumatate din iaurt (rece)


  Amestecati, aduceti la 'trace' si adaugati mierea (eu folosesc de tei pentru calitatile sale calmante) si uleiurile esentiale




  Amestecati bine ............. si observati ce culoare frumoasa a capatat si ce cremos este!!!


  Gata! De aici incolo este..........IMAGINATIE!

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu