Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

sâmbătă, 11 mai 2013

Mini cupcakes soap

 De cate ori prind momentul mai fac niste 'prajiturele' sapun.Pentru mine reprezinta un mod de recreere.
M-am hotarat sa postez zilele viitoare si un filmulet cu modul de folosire atat al acestor 'cupcakes soap' cat si al torturilor de sapun. Tot in filmulet o sa arat si cat de bine se pastreaza culorile naturale in sapun. Pentru ca intotdeauna pastrez doua bucati din orice sapun pe care il fac o sa va arat sapun facut acum 10 - 12 luni si sa vedeti cat de putin s-au schimbat culorile, Asta in ciuda celor spuse de unele persoane care discrediteaza culorile facute din plante si argile spunand ca se decoloreaza. Daca stii sa le prepari rezista ani de zile! Dar cum sa recunoasca asta persoanele care folosesc culorile artificiale? Cum poti sa-i spui unui sapun 'natural' daca il colorezi cu toate tampeniile? In fine - asta e treaba lor. Eu sunt multumita in primul ca am reusit sa obtin culorile pe care le folosesc din plante, argile si uleiuri naturale dar mai ales ca am reusit sa stabilizez aceste culori.
  Si la aceste doua mini cupcakes am folosit pentru galben extract CO2 de galbenele si pudra de sofran, pentru mov argila violet si argila alba cu pudra de mure si radacina de indigo, iar maro din masa de cacao brut.








  Contin unt de cacao, ulei de migdale, ulei de cocos, ulei de samburi de struguri, uleiuri esentiale de portocale, scortisoara si lavanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu