Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

vineri, 3 mai 2013

Candy cake soap - Tort de sapun 'Acadea'

 Imi spunea o prietena referitor la pauza pe care mi-am luat-o: Diana, tu nu poti sa stai o saptamana fara sapun! Ba da... ii raspund. Dar....... a avut dreptate!!! Am stat departe de 'ispita' patru zile!!!! Atat am rezistat. Asa ca..... printre oua vopsite, cozonaci si prajituri a mers si un sapun.
  Candy este un sapun facut cu ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, ulei de samburi de caise, ulei de rosa mosqueta, unt de cacao, unt de migdale, unt de shea, ulei de ricin. Este colorat natural cu argile si pudre din plante. Ca uleiuri esentiale am folosit portocale, lamaie, petitgrain,ylang-ylang,mirt si vanilie.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu