Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

sâmbătă, 25 mai 2013

Primul meu targ!

Impresii de la primul meu targ? Foaaaaarte bune! Desi nu a fost un targ foarte mare asteptarile mele au fost cu mult depasite! Mi-a placut enorm de mult atmosfera, mi-au placut toti expozantii ( nu numai ceilalti 'sapunari' cu care m-am inteles minunat si pe care ii astept sa vina la mare sa organizam un workshop impreuna), mi-a placut organizarea! Cand vezi cate maini pricepute exista in diferite domenii esti mandru ca ajungi sa faci parte din ele! Cred ca unul dintre cele mai importante lucruri este ca ajungi sa legi prietenii, sa comunici cu alte persoane.         
    Despre impact ce sa va zic? A fost peste tot ceea ce am sperat ca va fi la prima mea prezentare publica,'pe viu'.
     Primul meu targ? O amintire placuta...... pe viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu