Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

marți, 31 martie 2015

"The boat" and "The map" ..soaps


...Privesc prin fereastra inimii cum noaptea incet se lasa peste sufletul meu. Visul unei nopti albastre ..sa zbor ..sa culeg praf de stele de pe cer ...ma asez pe barca inimii mele plutind la carma si gandul ma poarta pe aripi de dor prin galaxie ..


:))  Frumoase cuvinte  ...  si barca din sapunul meu pluteste usor  ..








...  :)))  pana se intalneste cu piratii :))))))  ...cam brusca trecerea de la romantism nu? :))  Ei bine nu sunt chiar atat de dura ..si maine o sa va arat ce s-a intamplat cu barca ;) ...cine s-a salvat pe insula .. ce este ascuns in cufar ...  si o sa vedeti ca mi-am pastrat romantismul pana la capat :))






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu