Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

joi, 9 ianuarie 2014

For ladies only ..... 2

Dupa cum am spus in postarea anterioara  ...  principalele ingrediente : uleiul de masline extravirgin infuzat cu Bellis Perennis si apa de hamamelis.
 De ce Bellis Perenis am fost intrebata ? ....  Pentru ca este o planta cu efecte minunate in refacerea tonusului si fermitatii pielii.




Alaturi de acestea am folosit uleiul de primula care este o sursa buna de acizi grasi gama linoleici Acestia sunt mai rari decât acizii grași linoleici si sunt renumiti in restabilirea elasticitatii pielii.





Un alt ingredient important este pudra de schinduf (Trigonella foenum graecum) care , desi poate nu stiati, prin folosirea indelungata poate ajuta chiar si la marirea sanilor.

Apoi  ....  ulei de cocos, ulei de avocado, argile ... si uleiuri esentiale de fenicul, anason, marar si geranium.

 Am ales cele trei uleiuri esentiale cu efect in mentinerea fermitatii  -fenicul, anason si marar- la care am adaugat geranium care se ocupă foarte bine de problemele noastre hormonale la nivelul pielii aducandu-i si o stralucire aparte.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu