Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

vineri, 17 ianuarie 2014

Friendship and Loving roses

Doua torturi de sapun ...  facute ca de obicei din inima  ..   pentru primul  ' inspiratia ' a venit brusc ... din realitate ...

Friendship







Unt de cacao, unt de mango, ulei de cocos extravirgin, ulei de macadamia, ulei de ricin , ulei de germeni de grau, extract CO2 de Schisandra.

Culoarea neagra  ...   asta o luati ca o 'scapare' din partea mea (de regula nu spun) ..  am obtinut-o folosind pudra de roscove. Atentie mare in schimb  ..   obtinerea oricarei culori in sapun (si am spus asta de foarte multe ori) depinde in mare masura de uleiurile si unturile folosite care pot schimba foarte usor nuanta obtinuta.

Ca miros ....  cum miroase prietenia adevarata ....  in viziunea mea ...  ulei esential de ambra, ulei esential de cassia, ulei esential de listea cubeba, ulei esential de petitgrain. .....   adica frumoooooos.







Loving roses

 Pentru el mi-am depasit toate 'abilitatile' de pana acum in modelarea in sapun, Chiar a fost foarte greu ..  compozitia se intareste atat de repede incat ....  Si efectiv sunt mandra ca am reusit (nu este o lauda .. este un adevar).   Si chiar sunt hotarata sa ma las filmata in timp ce fac trandafirii in sapun ca sa vedeti cat de rapid esti obligata sa lucrezi  ...




 Compozitia lui este si ea pe masura : ulei de argan infuzat la rece cu petale de trandafiri, apa florala de trandafir de Damasc, ulei de rosa mosqueta, ulei de masline extravirgin, ulei de jojoba, ulei de ricin, ulei de migdale dulci, unt de cacao brut, extract CO2 de trandafir salbatic, pudre din plante, argile





  Ca miros .....   eeeeee  ...   si aici am folosit ceva ce folosesc mai rar  ..  respectiv uleiul absolut de trandafir de Damasc ...  puritatea absoluta a mirosului de trandafir  ..  alaturi de uleiul esential de vetiver ...




Iubind trandafirii  ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu