Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

duminică, 24 februarie 2013

7 Clays - 7 Argile

  Argilele sunt utilizate pentru a absorbi excesul de ulei, murdărie, precum și toxinele din piele in acelasi timp  avand si efect de exfoliere și îmbunătățire a circulației pielii
Sunt într-o varietate de culori, cum ar fi rosu, verde, alb, gri, iar textura lor poate fi de la brută și grea pana la fina si pufoasa.  
Culorile diferite ale argilelor apar din cauza conținutului lor in minerale naturale.



  Am incercat sa combin in acest sapun atat efectele argilelor cat si culorile lor.
  Argila alba (caolin) -  calmeaza si decongestioneaza tenul
  Argila galbena - tonifica si exfoliaza
  Argila roz - indicata in tenul sensibil, cuperotic
  Argila rosie - detoxifica si regenereaza
  Argila gri - imbunatateste circulatia la nivelul pielii tonificand si hidratand
  Argila violet - pentru tenul sensibil
  Argila verde Montmorillonite - cicatrizeaza, calmeaza si purifica

  Scopul meu a fost sa obtin un sapun util tenului adolescentin, cu probleme.
De aceea am folosit alaturi de argile ulei de chimen, ulei de luminita serii, ulei de argan, ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, unt de shea, ulei de ricin.







Am mai folosit extractul CO2 de rozmarin pentru ca este puternic antioxidant si extractul CO2 de rodie pentru ca are efect antiinflamator si calmant al pielii iritate

Ca si uleiuri esentiale am folosit ulei de levantica, rozmarin, pin, cedru si fenicul.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu