Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

marți, 26 februarie 2013

Martisor (continuare)

 Sunt fericita ca mi a reusit rosul pe care il doream atat de mult! Tineti cont ca l-am realizat din pudre si argile naturale!!!! Credeti ca e usor? Va provoc sa incercati........
  Am folosit pudra de rooibos, pudra de zmeura, pudra de mure, pudra de macese, pudra de sfecla rosie, argila rosie, pudra de radacina de carmaz si ........ pudra de..... . Imi pare rau dar exista un ingredient ( pudra dintr-o floare ) care va ramane secret!!! Daca va uitati cu atentie in filmulet vedeti cum, la inceput,culoarea este mult mai inchisa. Abia dupa uscarea sapunului a ajuns sa fie rosul meu.






 Am folosit ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, ulei de argan, ulei de ricin, unt de shea, unt de cacao.






 Pentru ca Martisor inseamna venirea primaverii si pentru ca imi plac enorm de mult florile am folosit ulei esential de: geranium,ylang-ylang,caprifoi, trandafiri, iasomie, gardenie, palmarosa, vetiver si patchouli.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu