Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

vineri, 15 februarie 2013

Avocado nourishing

  Ramasesem datoare cu un sapun pentru pielea uscata, imbatranita, fara stralucire.
   
Unul dintre uleiurile cu cel mai mare grad de hranire si cu un continut foarte mare de vitamina A,D si E este uleiul de avocado. Este un ulei de culoare verde, un ulei bogat, un ulei hidratant. Este cel mai potrivit pentru pielea uscata si sensibila.





 Alaturi de uleiul de avocado am folosit ca baza apa florala de melissa officinalis care este o apă  blânda, dar foarte buna pentru pielea obosita si imbatranita care are nevoie de un nou 'start' .
  Tin sa mentionez ca in acest sapun nu am folosit nici uleiul de cocos si nici uleiul de ricin care 'inaspresc'putin. Am vrut sa fie un sapun cu adevarat pentru tenul uscat! Asa ca am preferat ulei de masline extravirgin, ulei de musetel, unt de shea si unt de migdale. 
   Culoarea de fond este culoarea imprimata sapunului de catre uleiul de avocado, iar pentru restul culorilor m-am 'jucat' cu pudra de spirulina si cu cea de aloe vera.




   Ca si uleiuri esentiale am folosit un amestec indicat in pielea uscata si anume: cedru, salvie, geranium, bergamota si tamaie.




2 comentarii:

  1. Oau!!! E prima data cand intru de blogul tau, D! E o explozie de culori! I like it :))! Bravo si succes :)! Ingrediente super luxoase si de calitate! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc !!! Mare parte din ele ... de la tine!!!

    RăspundețiȘtergere