Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

marți, 9 iulie 2013

Buttons - Nasturi

  Stiu ca veti zice ca sunt o ciudata. Si ce daca..... atunci cand faci ceva din pasiune - dupa cum am mai spus - nu ai limite.  Iar eu sunt pliiiina de PASIUNE!!!!

Asa ca - de ce sa nu fac si un sapun cu nasturi si margelute??? Asta ca sa le arat prietenelor mele ca am si eu rabdare la cusut, impletit,crosetat, margelit!!  As vrea eu......





  Lapte de capra, miere de tei, ulei de masline extravirgin, ulei de migdale dulci, ulei de monoi, unt de cacao, ulei esential de portocale si scortisoara...................un sapun DULCE........

Un comentariu:

  1. Tu ai talent si rabdare la "impletit" uleiuri, extracte si alte cele... Este foarte frumos sapunul, felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere