Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

duminică, 7 iulie 2013

LIving soap Kefir - Kefir sapunul viu


  
   Despre Kefir banuiesc ca ati auzit toti. Despre efectele lui asupra pielii va pot spune ca el este un antioxidant natural ce contine:
- alfa hidroxi acid (AHA) (o forma de acid lactic) cunoscut pentru efectele sale de intinerire
- probiotice care stimuleaza sistemul imunitar al pielii, previn degradarea colagenului, hidrateaza pielea si incetinesc procesul de imbatranire, reduc inflamatiile, acneea si eczemele.
Cand i-am spus 'sapunul viu' m-am inspirat efectiv din reactiile pe care le-am observat: acest sapun (cum sa va explic) - practic patru zile pana 's-a asezat' a fost in continua miscare si transformare. La nici un sapun facut pana acum nu am mai observat asa ceva!
Culorile sunt culorile NATURALE ale compozitiei, variatia lor (mai inchisa-mai deschisa) provine de la cele trei tipuri de miere pe care le-am folosit: de tei, de cimbrisor si de coriandru











 Cu ajutorul kefirului se obtine un ten radiant, sanatos, curat.

  Am folosit si trei tipuri de miere:
- de tei - despre care am mai vorbit si care calmeaza tenul
- de cimbrisor - o miere bogata in cupru si bor care, datorita proprietatilor antispetice ale cimbrisorului, se foloseste in infectii ale pielii
- de coriandru -  o miere cu efect antioxidant si proprietati antifungice ideala pentru hidratare si pentru vindecarea eczemelor si a altor afectiuni ale pielii.

 Am mai folosit lapte de capra, ulei de masline extravirgin, ulei de chimen negru, ulei de cocos si ulei esential de lamaie.
 
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu