Calitatea provine din natura.......
fumusetea din inima

miercuri, 17 iulie 2013

Soap with egg yolk, milk and honey - Sapun cu ou, lapte si miere

  Sapunul in care se foloseste galbenusul de ou nu este greu de facut daca respecti niste reguli. M-am gandit sa va arata principalii pasi:

  In primul rand pregatim solutia cu soda. Pentru ca eu am folosit lapte in loc de apa am lucrat cu el aproape inghetat.


  In el am pus si bucatele mici de coaja de portocale si lamaie. Un pont: daca vreti sa ramana o culoare mai dechisa a sapunului puneti in acest amestec o lingurita de otet de mere bio.

  Am pregatit uleiurile






 Si galbenusurile: am folosit cam 60 grame galbenus la 500 grame uleiuri. Am frecat bine galbenusurile cu 2 linguri din compozitia de ulei


 Am adus soda si uleiurile la aceeasi temperatura (35grade) si le-am amestecat





Am turnat apoi cate putin, foarte incet, peste compozitia de galbenusuri. Foooarte incet sa nu se 'taie'.





 Adaugati apoi uleiuri esentiale, miere sau ce doriti





Desi pare inchisa compozitia se deschide mult la culoare
Eu am folosit ulei de floarea soarelui presat la rece, ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, unt de shea, lapte de capra, galbenusuri bio, miere de tei, ulei esential de portocale si tamaie, putin ulei de catina pentru culoare....... si am turnat in forma

 Si asta a iesit:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu